KOMMUNIKATION 2019-08-19T11:46:09+01:00

Kommunikation er magt

Kommunikation - brugt rigtigt nøglen til succes

Kommunikation er det, der forbinder os som mennesker og skaber gode eller mindre gode relationer.

Vi tænker ikke over det i det daglige – for alle kan jo kommunikere, ikk’?

Kommunikation er også det kit, der holder sammen på virksomheden.

Virksomheder består af mennesker, og jo bedre medarbejdere og ledelse kommunikerer – både internt og eksternt – jo bedre resultater får virksomheden på bundlinjen.

Personlig kommunikation er en kompleks disciplin, der kan trænes og udvikles til at give dig selvtillid og resultater.

Som udgangspunkt tror vi, at andre mennesker er som os selv, og bliver meget overraskede, når de ikke reagerer på vores kommunikation, som vi forventer.

Med viden om hvad der sker mellem mennesker og gode værktøjer inden for positiv kommunikation, kan du blive endnu bedre til at opnå det, du vil med din kommunikation.

Det er positiv kommunikation, der kan sikre, at du opnår det, du gerne vil. Læs mere her

Strategisk kommunikation er et overset værktøj i de fleste virksomheder.

Det er synd, for strategisk kommunikation er med til at bidrage til virksomhedens succes.

 Organisationer består af mennesker (der kommunikerer), og det bliver vigtigere og vigtigere, at det, organisationen siger, den er, også er det organisationens interessenter møder, når de er i kontakt med organisationen.

Så er din organisation det, den siger den er? Ved medarbejderne, hvad ledelsen siger, at organisationen er? Læs mere her

Vi bruger Kommunikationsforum som inspiration i vores arbejde med kommunikation, ligesom vi er inspireret af Heidi Hansens kommunikationstrekant, som du kan høre om her